Reklamace

Před reklamací si prosím pročtěte REKLAMAČNÍ ŘÁD.

Jak reklamovat nebo vrátit zboží pomocí Retina

  • Nejdřív vyberte jednu z možností, proč chcete zakoupené produkty vrátit či reklamovat.
  • Poté vyplňte číslo objednávky a e-mail, který jste při objednání udali.
  • Dále vyberte zboží, kterého se reklamace týká. Pokud jste nedostali celou zásilku, vyberte právě to zboží, které chybí.
  • Poté vyplňte všechna pole formuláře.
  • Nakonec vyberte způsob odeslání zboží zpět k nám. Pokud se jedná o chybu z naší strany (špatný balíček, poškozené zboží, neúplná zásilka), můžete odeslat zboží pomocí Zásilkovny a poštovné uhradíme my.
  • Pak už stačí jenom kliknout na tlačítko odeslat.

Pokud budeme mít s reklamací pomocí Retina problémy, můžete nás kontaktovat a my vám pomůžeme.

Reklamaci můžete také vyřídit pomocí reklamačního formuláře ZDE.

Retino: 

Odborné poradenství

Odborné poradenství

Jsme specialisté v oboru, pomůžeme Vám vybrat nejvhodnější produkty pro Vaše potřeby

Rozmanitá nabídka

Rozmanitá nabídka

Nejširší sortiment konopných produktů na jednom místě

Výhodné ceny pro věrné zákazníky

Výhodné ceny pro věrné zákazníky

Registrujte se na našem e-shopu a nakupujte zboží se slevou