Reklamační řád

Reklamační řád obchodní společnosti Canna b2b, s.r.o. se sídlem Žižkova 708, Příbram II, 261 01, Česká republika, IČ: 02023024, DIČ: CZ02023024, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod sp.zn. C 214621 (dále jen „Prodávající“) pro prodej zboží a poskytování služeb prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.cannabizoo.com fyzickými osobami – spotřebiteli (dále jen „Kupující“) (dále jen „Reklamační řád“)

 

I. Všeobecná ustanovení

  1. Reklamační řád. Tento Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek Prodávajícího vůči spotřebitelům (dále jen „SOP“) a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat při reklamaci zboží nebo služby pořízených od Prodávajícího.
  2. Povinnost Kupujícího seznámit se. Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a SOP ještě před objednáním zboží nebo služby.
  3. Souhlas Kupujícího. Uzavřením smlouvy a převzetím zboží nebo akceptací služby od Prodávajícího Kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.
  4. Definice. Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu mají přednost před definicemi ve SOP. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, chápe se ve významu, v jakém je definován ve SOP. Pokud není definován ani tam, chápe se ve významu, v jakém jej užívají platné a účinné obecně závazné právní předpisy.
  5. Použitelné předpisy. Vyřizování reklamací podléhá ustanovením zákona č. 89/2012, občanský zákoník, a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, oba ve znění pozdějších změn a předpisů.

 

II. Podmínky uplatnění reklamace

  1. Způsob uplatnění reklamace. Kupující je oprávněn reklamaci uplatnit následovně:
  1. Osobně na kterékoli provozovně Prodávajícího v provozní době příslušné
  2. Písemně zasláním na adresu provozovny Prodávajícího: Canna b2b, r.o., Žižkova 708, Příbram II, 261 01, Česká republika.
  1. Kontakt pro účely reklamace. Prodávajícího lze pro účely reklamace kontaktovat také na emailu contact@cannabizoo.com.
  2. Předání reklamace Kupujícím. Kupující předá/zašle prodávajícímu reklamovaný předmět včetně všech jeho součástí a řádně vyplněného reklamačního protokolu, jehož vzorový formulář je ke stažení zde. K Reklamačnímu protokolu Kupující přiloží příslušnou fakturu nebo jiným věrohodným způsobem prokáže, že reklamované zboží zakoupil u Prodávajícího. Pokud Kupující k reklamovanému Zboží nepřiloží Reklamační protokol nebo Reklamační protokol řádně nevyplní, může Prodávající reklamaci bez dalšího zamítnout.
  3. Kompletnost při předání. Kupující je povinen předat zboží do reklamačního řízení kompletní. V případě, že Kupující nedodá zboží kompletní a jeho kompletnost je nezbytná ke zjištění existence reklamované vady a/nebo k jejímu odstranění, běh lhůty pro vyřízení reklamace začíná až dodáním chybějících částí.
  4. Hygiena při předání. Kupující je povinen při uplatnění reklamace předat zboží čisté v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami. Prodávající je oprávněn odmítnout reklamaci Zboží v případě, že Zboží není předáváno v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami.
  5. Zaslání přepravní službou. V případě, že Kupující bude zasílat zboží Prodávajícímu nebo servisnímu středisku přepravní službou, je povinen zabalit reklamované zboží do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy tak, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození. U křehkého zboží musí zásilku označit příslušnými symboly. Kupující má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace.
  6. Součinnost Kupujícího. Kupující je povinen poskytnout Prodávajícímu veškerou součinnost nezbytnou k ověření existence reklamované vady a k jejímu odstranění (včetně vyzkoušení nebo demontáže výrobku).
  7. Okamžité oznámení vady. Vadu je třeba oznámit Prodávajícímu ihned poté, co byla zjištěna. V opačném případě může mít tato skutečnost mít za následek, že dojde k zamítnutí reklamace.
  8. Běžné opotřebení. Za vadu zboží se nepovažuje jeho běžné opotřebení.
  9. Vada způsobená Kupujícím. Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující vadu sám způsobil.
  10. Prodej věci použitých a vadných. U věci, která byla prodána již jako použitá, nelze reklamovat vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí Kupujícím. U věcí, které jsou prodávány za nižší cenu, protože (ač nové) již při prodeji mají vadu, nelze reklamovat ty vady, pro něž byla kupní cena snížena. Prodávající je povinen u takovéto věci Kupujícího upozornit, že věc má vadu a o jakou vadu se jedná, není-li to zřejmé již z povahy prodeje.
  11. Přechod nebezpečí škody na věci. Vnikla-li vada po přechodu nebezpečí škody na věci v důsledku vnější události mimo vliv Prodávajícího, Prodávající za takovou vadu neodpovídá.
  12. Data a informace na předmětu reklamace. Prodávající při převzetí zboží k reklamačnímu řízení neodpovídá za data a informace Kupujícího, jež jsou uloženy na pevných discích, pamětích či dalších nosičích informací, jež jsou součástí zboží přebíraného k reklamací, ani za případnou ztrátu takových dat a informací.
  13. Oprava výrobku autorizovaným servisem. Právo na opravu výrobku je možné uplatnit také v příslušném autorizovaném servisu. Zboží může Kupující doručit osobně nebo přepravní službou. Seznam autorizovaných servisů je uveden v záručním listu, případně jej Prodávající poskytne Kupujícímu na vyžádání.
  14. Potvrzení o přijetí reklamace. Prodávající Kupujícímu přijetí reklamace potvrdí.

III. Záruční doba

  1. Lhůty k uplatnění. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vad ve lhůtě určené obecním právním předpisem, nesjedná-li s Prodávajícím lhůtu delší.
  2. Odpovědnost za vady a záruka za jakost. Odpovědnost za vady a záruku za jakost dále upravuje pro spotřebitele čl. VII SOP, se kterými se Kupující může seznámit zde.

IV. Vyřízení reklamace

1. Lhůta k vyřízení. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 (slovy: tří) pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Prodávající reklamaci vyřídí nejpozději do 30 (slovy: třiceti) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Nepřevezme-li Kupující věc v přiměřené době poté, co jej Prodávající vyrozuměl o možnosti věc po opravě převzít, nejpozději však do 30 dnů, náleží Prodávajícímu úplata za uskladnění ve výši 100,- Kč (slovy: sto korun českých).

2. Způsoby vyřízení reklamace. Reklamaci lze vyřídit následujícími způsoby:

    1. Má-li věc vadu, může Kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Kupujícího.
    2. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.
    3. Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud
      1.  Prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s 2170 odst. 1 a 2,
      2.  se vada projeví opakovaně,
      3.  je vada podstatným porušením smlouvy, nebo
      4.  je z prohlášení Prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Kupujícího.
    4. Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou věci bez vady a vadné věci, kterou Kupující obdržel.
    5. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada věci nevýznamná, má se za to, že vada není nevýznamná.
    6. Odstoupí-li Kupující od smlouvy, Prodávající vrátí Kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží věc nebo co mu Kupující prokáže, že věc odeslal.

3. Potvrzení o vyřízení reklamace. Po skončení reklamačního řízení Prodávající Kupujícímu do kopie Reklamačního protokolu potvrdí datum a způsob vyřízení reklamace, případně potvrdí opravu a dobu jejího trvání. V případě, že byla reklamace posouzena Prodávajícím jako neoprávněná, má Kupující právo na vydání písemného odůvodnění zamítnutí reklamace.

 

 

 

Tento Reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 1.9.2024

 

 

 

Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

 

 

 

Reklamace prosím vyřizujte pomocí reklamačního portálu Retino – ZDE (preferovaný způsob)

 

Reklamace může být též vyřízena pomocí reklamačního formuláře – ZDE

Odborné poradenství

Odborné poradenství

Jsme specialisté v oboru, pomůžeme Vám vybrat nejvhodnější produkty pro Vaše potřeby

Rozmanitá nabídka

Rozmanitá nabídka

Nejširší sortiment konopných produktů na jednom místě

Výhodné ceny pro věrné zákazníky

Výhodné ceny pro věrné zákazníky

Registrujte se na našem e-shopu a nakupujte zboží se slevou